TMSF ve Sancak’tan Kanal7’ye Digitürk operasyonu

TMSF ve Sancak’tan Kanal7’ye Digitürk operasyonu

Digitürk kanal sıralamasında boşalan 28. sıraya 34’üncü sıradaki Kanal 7’nin çekilmesi talebi Ethem Sancak tarafından baskıyla durduruldu.

Kanal7 Medya Grubu, KanaltürkTV’nin Digitürk Yayın Platformu'ndan çıkarılması sonrası TMSF yönetimine başvurarak boşalan sıraya Kanal7’nin alınması için talepte bulunmuştu.

TMSF VE DİGİTÜRK YÖNETİMİ, KANAL7’NİN TALEBİNİ ÖNCE OLUMLU BULDU

Talep sonrası Digitürk yönetimi, 28’inci sıraya daha fazla izlenmesi olan TV8’in alınacağı, TV8’den boşalan 29’uncu sıraya ise Kanal7’nin taşınacağını açıklamıştı. Hatta, Digitürk söz konusu talebin kabul edildiğini 31 Ocak 2016 Pazar günü Kanal7’nin 29’uncu sıraya taşınacağı kanal yönetimine de şifai olarak bildirmişti.

Verilen bu sözlere rağmen Ethem Sancak, sürpriz bir hamle yaparak paraşütle iner gibi kendi kanalını ön sıralara aldırdı. Sancak’ın baskısı sonrası Kanal7, 34’üncü sıradaki yerinde kalırken, Sancak Grubu’na ait reyting ölçümlerinde bile yapılmayan 360 TV, 29’üncu sıraya taşındı.

ETHEM SANCAK’TAN TMSF’YE BASKI!

TMSF’yi baskıyla boyun eğdiren Ethem Sancak, kendisine ait Kanal 360’i haksız bir şekilde ulusal TV kanallarının bulunduğu sıralara taşıttı.

TMSF yetkililerini arayan Ethem Sancak’ın, “29’uncu sıraya Kanal7’yi almayacaksınız. Kanal7 yerinde kalacak. 29’uncu sıraya 360 TV’yi alacaksınız” dediği öğrenildi.

TMSF yetkililerinin, “sizin kanalınız 360’ı Kanal7’den boşalan 34’üncü sıraya alalım” teklifini de reddeden Sancak, TMSF’yi büyük bir yanlışa sürükledi.

ULUSAL KANAL OLMAYAN 360 TEPEDEN ÖN SIRALARA İNDİ!

Sancak'ın baskısı karşısında direnemeyen TMSF Başkanı Şakir Ercan Gül’ün de kararıyla 43’üncü sıradaki Ethem Sancak Medya Grubu’na ait olan 360 TV, bir anda 29’uncu sıraya çekildi.

BU HAKSIZLIK DERHAL DÜZELTİLMELİ

Bu haksız uygulamanın giderilmesi ile ilgili her türlü başvuruyu yapacaklarını ifade eden Kanal7 Medya Grubu yetkilileri, TMSF ve Digitürk yetkililerinden bu haksızlığı derhal düzeltmelerini istedi.

Kanal yetkilileri, “Bu haksızlığın sona erdirilmesini ve düzenli olarak yıllık kanal taşıma bedelini ödeyen yayın kuruluşumuzun sıralamadaki yerini, boş olarak tutulan 29’uncu sıraya ivedi olarak taşınmasını ve bu haksız uygulamanın sonlandırılmasını talep ediyoruz.” denildi.

Öte yandan Ethem Sancak’ın reklam veren kamu ve bazı özel kuruluşlara da benzer baskılar yaparak Kanal7 ve Ülke TV’ye ayrılan reklam paylarını da haksız bir şekilde kendi grubuna aktardığı dillendirilen iddialar arasında…


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.